TELEMARKETING
Pe măsură ce concurența determină companiile să-și diversifice modalitățile de păstrare a clienților și abordare a potențialilor clienți, canalele de comunicare se măresc și este necesar să monitorizați tendințele actuale ale pieței și liniile de dezvoltare ale acesteia.
Noi vom dezvolta fiecare interacțiune cu clienții și potențialii clienți ai dumneavoastră prin servicii conexe:
- 1Telefoane de introducere a mărcii și companiei
- 2Helpdesk și infoline,manipularea reclamațiilor
- 3Măsurarea satisfacției clienților și programe de recuperare a clienților pierduț
- 4Clienții unei companii reprezintă motorul de dezvoltare a acesteia
În serviciile actuale de call center
nu mai este suficient să monitorizezi experiențele de cumpărare izolate ale clienților companiei dumneavoastră.
Experiența operatorilor noștri
va ușura eforturile companiei dumneavoastră de a vă crește prezența pe segmentele țintă. Operatorii noștri sunt pregătiți pentru a parcurge fiecare fază a procesului de vanzari, de la identificarea și creșterea receptivității clienților până la ȋncheierea vânzării, de la invitații la evenimente până la dezvoltarea și păstrarea relației cu clienții dumneavoastră pentru creșterea vânzărilor.