Strength

Efficency

Improvement

Support

Satisfacție și Loialitate   J

Pentru o companie este esențial să cunoască percepția clienților despre produsele și serviciile pe care le funizează.

Cu ajutorul acestui serviciu puteți afla periodic părerea clienților dumneavoastră despre usurința achiziției, calitatea și valoarea serviciilor oferite, promptitudinea vânzării, responsivitatea personalului și ȋnțelegerea și rezolvarea problemelor clienților.

Studiile eficiente despre satisfacția clienților măsoară percepția acestora despre cât de bine o companie aduce factori și dimensiuni de succes ȋn relația cu clienții săi. Dimensiunile de succes sunt trasate de rezultatele cantitative, a căror interpretare dau o imagine globală privind percepția reală a clienților asupra calității produselor și serviciilor companiei.

Serviciul este o metodă eficientă de măsurare a satisfacției clienților care au beneficiat de interacțiuni ȋntr-unul din procesele companiei dumneavoastră (achiziție, servicii, post-achizitie, etc). Informatiile pot fi stocate și interpretate astfel ȋncât dumneavoastră să puteți analiza rezultatele și identifica tendințtele pieței ȋn timp scurt.

Costurile personalizării relației cu clienții existenți sunt mult reduse față de costurile de achiziție de noi clienți, motiv pentru care fidelizarea clienților existenți ar trebui să fie o prioritate pentru orice companie. Cu acest serviciu puteți construi ȋncrederea pe termen lung a clienților dumneavoastră.

Clienții unei companii reprezintă motorul acesteia. Fiecare companie ȋși dorește să construiască și să ȋși asigure relații de lungă durată cu fiecare client ȋn parte.

Centrul de Cercetări și Studii Calitative și Cantitative vă oferă suportul care să vă permită atingerea acestui obiectiv.

Fiecare client al companiei dumneavoastră va ști că ȋi sunteți aproape prin personalizarea ofertelor primite ȋn campaniile de fidelizare, prin apeluri, e-mail-uri sau sms-uri de felicitare ȋn zilele importante pentru ei (aniversari, onomastice, sarbatori) sau prin programe de reduceri și bonusuri.