Strength

Efficency

Improvement

Support

TeleMarketing @

Pentru companii furnizăm combinații optime de servicii de telemarketing de la definirea piețelor și generarea priorităților de abordare până la conversia acestora ȋn vânzări, servicii de programare a ȋntâlnirilor, retenție a clienților, programe complexe de recuperare a clienților pierduți și de fidelizare a celor existenți.

Pe măsură ce concurența determină companiile să-și diversifice modalitățile de păstrare a clienților și abordare a potențialilor clienți, canalele de comunicare se măresc și este necesar să monitorizați tendințele actuale ale pieței și liniile de dezvoltare ale acesteia.

Putem colecta pentru dumneavoastră aceste informații din piață pentru a putea să dezvoltați afacerea mai aproape de piață. Folosind o mare diversitate de instrumente de comunicare, putem afla din piață interesul potențialilor clienți pentru diverse tipuri de produse și servicii, potențialul lansării unui nou produs, evoluția percepției clienților ȋn legătură cu compania dumneavoastră sau cu alte companii de pe aceeași piață.

Folosind aceste informații, dumneavoastră puteți decide segmentele de piață pe care vă puteți concentra eforturile de vânzare sau puteți să adaptați oferta dumneavoastră nevoilor specifice segmentelor identificate.

Experiența operatorilor noștri va ușura eforturile companiei dumneavoastră de a vă crește prezența pe segmentele țintă. Operatorii noștri sunt pregătiți pentru a parcurge fiecare fază a procesului de vanzari, de la identificarea și creșterea receptivității clienților până la ȋncheierea vânzării, de la invitații la evenimente până la dezvoltarea și păstrarea relației cu clienții dumneavoastră pentru creșterea vânzărilor.

In serviciile actuale de call center nu mai este suficient să monitorizezi experiențele de cumpărare izolate ale clienților companiei dumneavoastră.

Noi vom  dezvolta fiecare interacțiune cu clienții și potențialii clienți ai dumneavoastră prin servicii conexe:

  • telefoane de introducere a mărcii și companiei,
  • helpdesk și infoline (asistarea completă a clientului), manipularea reclamațiilor,
  • măsurarea satisfacției clienților și programe de recuperare a clienților pierduți.
  • Clienții unei companii reprezintă motorul de dezvoltare a acesteia. Fiecare companie ȋși dorește să construiască un portofoliu cât mai generos de clienți și să ȋși asigure relații de lungă durată cu fiecare client ȋn parte.

Centrul de Cercetări și Studii Calitative și Cantitativevă asigură suport pentru a vă atinge acest obiectiv.