Strength

Efficency

Improvement

Support

Studidpiață ::

Centrul de Cercetări și Studii Calitative și Cantitativeși-a dovedit profesionalismul pe parcursul a doi ani intenși din punct de vedere al sondajelor sociale și politice.

Colectarea de date este fundamentul pe care, prin utilizarea celor mai moderne de analiză se pot construi decizii care să asigure dezvoltarea companiei dumneavoastră.

In echipa Centrului de Cercetări și Studii Calitative și Cantitative se regăsesc specialiști din sociologie, economie, psihologie,  politologie și comunicare.

Companiile ȋși fundamentează deciziile din ce ȋn ce mai mult pe analiza situației actuale a piețelor specifice, deciziile și comportamentul de cumpărare al potențialilor clienți și a concurenței și a acțiunilor acesteia.

Managerii companiilor doresc să adopte decizii și soluții  care pot fi implementate ușor și care să afie cât mai apropiate de rezultatele așteptate. Conștienți de responsabilitatea socială a fiecărei companii managerii multor companii doresc să ȋnțeleagă mediul social ȋn care ei ȋși desfășoară activitatea.

Pentru o cercetare amplă și corecta calitativă și catitativă este nevoie de:

  • Acoperire națională,
  • Angajați cu experiență,
  • Softuri specifice,
  • Analize și rapoarte de ȋnalt nivel.

Pentru a asigura acuratețea datelor colectate și calitatea tuturor serviciilor de call center oferite, compania noastră a finalizat un program investițional de 50 000 de euro, reprezentând posturi de lucru profesionale, servere securizate, canale de telefonie și internet dedicate.

Pentru colectarea de date, inclusiv cele care stau la baza unor analize sociale si politice, sunt utilizate softuri specifice care asigură acoperire națională a subiecților. Subiecții sunt intervievați prin telefon, utilizând ȋn acest scop telefoane din categoria telefoanelor cu caracter public, din rețelele fixe sau mobile.

Profesionalismul angajatilor face ca discutia purtata sa fie una placuta, din care sa se contureze parerea respondentului.

Definitoriu pentru activitatea de Centrului de Cercetări și Studii Calitative și Cantitativeeste dorința ca fiecare respondent să ȋnțeleagă importanța răspunsurilor pe care le ofera și astfel erorile datorate unor răspunsuri nesincere ale respondenților să fie minimizate. Este important ca respondentul sa nu se simtă agasat de către intervievator și să fie indus voit ȋn eroare prin sugerarea răspunsurilor.