Strength

Efficency

Improvement

Support

Infoline.

Fiecare companie ȋși dorește clienți informați corect, complet și la timp.

O parte din ce ȋn ce mai mare din succesul și dezvoltarea unei afaceri este bazat pe comunicare și informare a clienților. Clienții ȋși doresc acces la informații complete și corecte despre produsele și serviciile de care sunt interesați.

Cunoscând produsele și serviciile oferite de compania dumneavoastră potențialii clienți pot lua decizia de a accesa produsele și serviciile pentru prima data iar clienții actuali pot decide să cumpere mai mult.

Serviciul Infoline. vă asigură că informatiile actualizate despre serviciile și produsele companiei dumneavoastră ajung la clienți și potențiali clineți.

Mai mult și promotiile sau programele pe care le dezvoltati ajung la clienți și ȋși pot arăta eficiența.  Puteți să vă evaluați succesul acțiunilor pe care le ȋntreprindeți.

Centrul de Cercetări și Studii Calitative și Cantitativeprin intermediul unei echipe special instruită preia apelurile clienților și răspunde ȋntrebărilor acestora legate de produsele si serviciile dumneavoastră asigurând suport continuu ȋn procesul de cumpărare a produselor și serviciilor.

Chiar dacă nedorite reclamațiile pot să facă parte din situațiile zilnice cu care se confruntă o companie. Acest serviciu completează disponibilitatea dumneavoastră și capacitatea internă a companiei de a oferi informații despre produse și servicii ȋntrun program de manipulare a reclamațiilor și rezolvare a situațiilor punctuale.

Pe de altă parte,  degrevează angajații de sarcina mai puțin plăcută de a relaționa cu clienții mai puțin mulțumiți. Angajații se vor concentra pe dezvoltarea companiei.